onsdag 2 december 2009

Äntligen kallt!

Nu har vi varit uppe i Skärplinge och hämtat hem våran nya skogis Flash, en riktigt liten godbit.
Våran andra katt Smulan är nu parad och kattungar väntas i januari, om ni är intresserade av vår kattavel eller bara vill titta på våra fina raskatter, kolla in på våran nya kattsida.
http://www.agdalakatternas.se/


Ikväll har jag vallat med Lizz, det var äntligen fruset på marken och månsken, behövde inte ens tända belysningen. Nu väntar bonde söker fru och en lugn tv kväll.

/Stefan








2 kommentarer:

  1. Herregud så söt. Ser ut som ett riktigt litet gosedjur. Härligt att det är fruset ute nu. Antar att Lizz inte var i närheten av Mist skitighet efter helgens vallning - det stinker fortfarande i bilen! Ha en trevlig kväll. / Helena

    SvaraRadera
  2. Så fiin. Lycka till med uppfödningen. Det var ett tag sedan jag var ute och vallade med Jackson. Men jag har köpt hus och sålt min lägenhet och ska flytta nu i december. Det blir lite trångt om tid att åka ner till er. Har även skaffat mig en hund till som kommer den 18/12-09 och är närmare 6 månader då. Helt annan ras men med lite rastypiska egenskaper som border collie. Australian shepherd som även har stamtavla. Om jag inte hinner ner innan jul- och nyårshelgerna får jag önska hela familjen en riktigt GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR. Lill o Jackson

    SvaraRadera